Adviseur

Service is de beste sales. Het operationeel proces is vaak onzichtbaar voor de consument maar neemt een sleutelrol in op het gebied van klantbeleving. Een stroef verlopende of slecht communicerende interne organisatie zorgt voor ontevredenheid bij de afnemers.

BCMGlobal onderkent het belang van vakkennis en specialisatie. De focus op hypotheekgebied door vakspecialisten zorgt voor een structurele kostenefficiëntie, hogere kwaliteit in hypotheekportefeuilles en meer tevredenheid bij de consument en de financieel adviseur.

In 2016 ontvingen we de Gouden Lotus Award in de categorie innovatie; beste dienstverlening intermediair. 

Onderstaand kunt u doorlinken naar voor u belangrijke pagina's: doorlooptijden en downloads. De doorlooptijden worden schematisch verdeeld in twee processen. De eerste kolom betreft de verwerkingstijd van uw hypotheekaanvraag tot een rente-aanbod. De tweede kolom laat de verwerkingstijd zien van de inhoudelijke beoordeling van het complete hypotheekdossier. Bij downloads treft u bij iedere geldverstrekker een lijst met downloadbare documenten aan die u helpen de acceptatiecriteria toe te passen.

Heeft u vragen die betrekking hebben op de acceptatie van uw dossier(s) neem dan contact op met onze experts van de Intermediaire Service Desk via telefoonnummer 030 204 0440 of via e-mail intermediairservicedesk@bcmglobal.nl. Daarnaast zijn we ook via Whatsapp bereikbaar via nummer 06 528 357 58.

 

Doorlooptijden     Downloads